Քաղաքացիական ավիացիայի միջազգային կազմակերպությունը Ռուսաստանին այսպես կոչված՝ «կարմիր դրոշակի» նշան է տվել անվտանգության աուդիտի էջում: Այս մասին հայտնում է «Ռուսաստանի ավիացիոն» կայքը։
Քաղաքացիական ավիացիայի միջազգային կազմակերպությունը իջեցրել է մինչև 77,4% Ռուսաստանում «Թռիչքային պիտանելիության» կատեգորիայի ստանդարտների ներդրման արդյունավետության գնահատականը։
Հունիսին РБК գործակալությունը գրել էր, որ Քաղաքացիական ավիացիայի միջազգային կազմակերպությունը փակ տեղեկագրում մատնանշել է Ռուսաստանում թռիչքների անվտանգության հետ կապված խնդիրները՝ կապված ինքնաթիռների կրկնակի գրանցման հետ: Կազմակերպությունը կոչ է արել խախտումը վերացնել մինչև սեպտեմբերի 14-ը՝ խոստանալով հրապարակայնացնել «անվտանգության էական մտահոգությունների» մասին տեղեկատվությունը:
РБК-ի աղբյուրն այնուհետև պարզաբանել է, որ, մասնավորապես, օդանավերի սարքավորումների շահագործման համար ռադիոհաճախականությունների օգտագործումը կապված է գրանցման երկրի հետ։ Օդային տրանսպորտի դաշնային գործակալությունը օդանավերի կրկնակի գրանցումը բացատրել է «անբարյացակամ պետությունների» գործողություններով և մերժել է կազմակերպության եզրակացությունները ռուսական ավիաընկերությունների ինքնաթիռների անապահովության մասին։
Այժմ, քաղաքացիական ավիացիայի միջազգային կազմակերպությունից կարմիր դրոշ ստանալուց հետո, Ռուսաստանը դարձել է այն երկրներից մեկը, որտեղ պաշտոնապես հայտարարվել են թռիչքների անվտանգության ապահովման հետ կապված խնդիրներ։ Բացի Ռուսաստանի Դաշնությունից, այս պահին կարմիր դրոշ ունի միայն Բութանը։
Երկու անանուն ավիացիոն փորձագետներ The Insider-ին բացատրել են, որ կազմակերպության արդյունքների հիման վրա այլ երկրներ կարող են արգելել ռուսական ավիաընկերություններին օգտագործել իրենց օդային տարածքը, քանի որ, համաձայն կազմակերպության ստանդարտների, այդ երկրի իշխանությունները պատասխանատու են օդային տարածքում տեղի ունեցած աղետի համար։
